ad1

vineri, 28 octombrie 2011

Nora pentru mama 5: INTERVIU cu OCTAVIAN Truta



OCTAVIAN a avut amabilitatea sa  ne acorde urmatorul interviu.

Universulfemeilor (www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Cu ce te ocupi in prezent ?
OCTAVIAN: In momentul de fata am in desfasurare mai multe proiecte. Nu muncesc, dar am treaba destula!



Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ai avut ceva de invatat din participarea la emisiunea Nora pentru mama?
OCTAVIAN : Da, am avut multe de invatat, mi-am testat rabdarea, toleranta si capacitatea de a ma adapta la situatii noi. A meritat sa merg acolo!


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ai pastrat legatura cu fostii concurenti?
OCTAVIAN: Da, am pastrat si o pastrez in continuare, evident cu cei care consider ca merita sa o pastrez si cu cei care iau si ei legatura cu mine, nu doar eu cu ei!


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ce pasiuni ai?
OCTAVIAN: Ca si pasiuni, imi place fff mult snowboardingul, baschetul, muzica!


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce sfaturi ai pentru concurentii de la Mireasa pentru fiul meu ?

OCTAVIAN : Sa fie ei insisi, sa nu se ascund. Stiu ca e foarte greu in casa, dar au de invatat multe lucruri pe care afara poate nu o sa le vada niciodata.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce planuri de viitor ai ?
OCTAVIAN : Vreau sa fac cumva sa imi iau un apartament si sa il pun la punct cum imi place mie, asa incetul cu incetul, si sa ma dezvolt cat mai mult pe partea profesionala. Pe partea sentimentala, nu am sa mai caut. Cand va fi, va fi!


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): In incheiere, cateva ganduri pentru fanii tai.
OCTAVIAN : Vreau sa le multumesc  din suflet ca au fost si sunt alaturi de mine si vreau sa stie ca nu am uitat si nu o sa uit de ei. Sunt multi care m-au contactat pe fb si imi spuneau ca m-au vazut la "x" dar le-a fost rusine sa vina sa vorbeasca cu mine. Vreau sa le spun ca pot sa vina sa vorbeasca, sunt un om simplu si chiar nu au de ce sa le fie rusine!

Un comentariu:

textad