ad1

marți, 3 aprilie 2012

Intalnirea lui CATALIN Movileanu cu fanii

Duminica, 1 aprilie, CATALIN Movileanu, fost concurent MPFM, s-a intalnit cu fanii sai in Parcul Herastrau.
CATALIN: "Hello, Super tare intrevederea din parc! Vroiam sa organizez si un protocol, insa aveam nevoie de aprobari si ma complicam mai mult( nici vremea nu a fost prea favorabila la inceput). Nu ma asteptam sa vina atat de multi oameni, mai ales si pe vremea aceea rece si ploioasa! Nu puteam sa vin cu mana goala si pe langa multumirile aferente am oferit cate o carte de vizita celor prezenti( ma bucur ca au venit si sustinatori din partea lui Adrian, mi-au aratat ca eu chiar reprezint ceva)! Am facut poze, am oferit raspunsuri, am depanat amintiri din emisiune si am dezbatut diverse subiecte. La un moment dat ne-am ascuns de frig intr-un restaurant. Intalnirea terminandu-se dupa aproape patru ore. Le multumesc tuturor prezenti, le multumesc pentru atentie si empatie. In scurt timp vor veni si poze si un filmulet de la fata locului. Vor mai exista intanliri pentru cei care vor sa ne revedem sau nu le-a permis programul sau din pricina vremii! Cred ca peste doua saptamani ne revedem in acelasi loc si ora, anunt ferm anticipat! Marti 3 aprilie, trec prin Focsani si Buzau! Cu stima, Catalin Movileanu"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad