ad1

duminică, 29 aprilie 2012

Trairile lui CATALIN M ovileanu, fost concurent MPFM



"Timp de 28 de saptamani am fost inchis intr-o casa unde am convietuit non-stop cu camere de filmat si cu alti concurenti, au fost zeci de momente cand ma gandeam ce bine era singur la mine in mica garsoniera. In casa mea reala, unde eu decideam absolut tot ce tinea de viata mea si timpul meu. De cand am ajuns acasa am o mare problema: ma tot incearca sentimentul de singuratate, chiar si atunci cand sunt inconjurat de o multime de oameni. Acest sentiment ma indeamna uneori sa socializez prin toate caile existente sau uneori sa ma exilez.

Incep sa cred ca am ramas cu sechele in urma concursului. Persoana mea primeste in mai multe randuri replici, comparatii prin prisma unor concurenti din concurs, acest lucru ma doare! Stau si analizez unele trairi dinaintea concursului si parca acum am trairi diferite, mai putin comode pentru psihic. Uneori simt o teama fara un motiv anume, ma simt timorat fara sa imi dau seama de ce (atacuri de panica). Starile mele sunt diferite si usor schimbatoare, predominand tristetea/singuratatea. Imi este teama mereu sa nu fac ceva gresit si asa sa intaresc lucrurile neadevarate si josnice spuse de anumiti concurenti in timpul concursului.

Sarbatorile pascale au fost cele mai tari, cred cele mai tari sarbatori pascale din viata mea! Am facut pastele (cum se spune popular) la Oradea, un oras care mi-a dat usor impresia ca nu face parte din Romania. Orasul nu este atat de gri ca Bucurestiul, oamenii sunt calzi si cu bun simt. Am iesit seara de seara, cunoscand oameni de calitate si legand noi prietenii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad